Моє портфоліо


Прізвище, ім’я, по батькові
Резолюта Ірина Романівна
Дата народження28 лютого 1988
Домашня адреса з поштовим індексомЛьвівська обл.,
Яворівський р-н.,
С. Чернилява
81030
Мобільний телефон0988602611
Електронна пошта
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломомДрогобицький державний педагогічний університет ім. І Франка
інститут фізики математики та інформатики
педагогіка і методика середньої освіти. Математика та основи економіки.
Стаж роботи:                                      загальний7 років
Педагогічний7 років
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту), телефон з кодом, електронна адресаЯворівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 
ПосадаВчитель математики
Кваліфікаційна категорія2 кваліфікаційна категорія
Звання-
Класи, в яких викладаєте5-11 клас
Посилання на власний Інтернет-ресурсtvorc.blogspot.com
Педагогічне кредо: Вчитель відчиняє двері, а учень повинен увійти сам...


Тема досвіду:   «Використання інноваційної моделі Е- навчання «1 учень – 1 комп'ютер», як засіб розвитку самостійної навчальної діяльності учнів на уроках математики»

Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»
Педагогів багато, яскравих та непересічних особистостей також. Та виникає питання: «Скільки серед педагогів є унікальних особистостей? Які б не просто вчили, а надихали, які б не давали  набір енциклопедичних знань, а виховували, не словами, а власним прикладом? Чи я є таким педагогом, такою особистістю? Чи правильно обрала професію  ? »
Ці питання часто не давали мені спокою, і дати  однозначну відповідь  якось не вдавалось. Тому  вирішила відштовхнутись від протилежного, довести не комусь - насамперед собі, що не помилилась у професійному виборі.
Припустила наступне : «Якщо вчителем  буде байдужа, несамодостатня, неініціативна, пересічна, така, яка не поважає загальнолюдські цінності, людина,- що буде з майбутнім наших дітей? Чого вони досягнуть у житті, ким стануть?». Адже жодна інша професія не ставить таких вимог до людини, як професія педагога, вчителя, вихователя. Педагог зобов’язаний бути яскравим, неповторним. Тільки особистістю можна творити особистість, тільки характер виховує характер. Учні  - найоб’єктивніші судді, які помічають все. Отже, докладаю зусиль, щоб спочатку виховати таку особистість у собі. "Вчителя треба вчити не набору технічних операцій в кожному конкретному випадку, а формувати його особистість," - писав німецький педагог-теоретик І.Ф. Гербарт.
Я впевнилась, учитель – це не лише фах, посада, грамоти, категорії чи становище в суспільстві. Це мистецтво, яке зазвичай не передається у спадок, яке живе у серці, це – місія. 
         "Вчаться у тих, кого люблять", - сказав великий Гете. Любов та повага учнів до педагога роблять справжні дива в  навчанні та вихованні. Я зрозуміла, успіху в цій справі може досягти людина, про яку Л.М. Толстой сказав: "Не той учитель, хто отримує виховання та освіту вчителя, а той, у кого є внутрішня впевненість у тому, що він є, повинен бути і не може не бути."
Сумніватись – це йти вперед, розвиватись, змінюватись, прагнути, досягати. Часто сумніви заводять у глухий кут. Наприклад, одвічний конфлікт між «хочу » і «треба». Але переконана, педагогічна діяльність кшталтує моє «Я», удосконалює його. У багатьох життєвих ситуаціях не можу повести себе так, як хочеться, а повинна враховувати те, ким я є.
 Важливо для мене як педагога реалізувати себе як особистість, та  не нав’язувати свого бачення учням і не переконувати, що моя думка єдиноправильна, не стати догматичною у переконаннях. Та якщо я люблю своїх учнів, свій предмет, намагаюсь якнайкраще оволодіти технологіями і методикою викладання і, врешті решт, отримую задоволення та насолоду від своєї діяльності, то чи це не особисте? Так ,безперечно, це моє рідне, невід'ємне, те, що належить тільки мені. Але це має й суспільно корисне значення, бо маю на те надію, що в особі моїх учнів суспільство отримає хороших фахівців, творчих і самодостатніх особистостей.


Немає коментарів:

Дописати коментар