Вимоги до проведення

«УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2016» 

номінація «МАТЕМАТИКА»

Умови та Порядок ПРОВЕДЕННЯ
І (районного) туру
ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2016»
Всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2016» (далі – Конкурс) проводиться на виконання Указу Президента України від 29.06.1995 року № 489 «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року», наказу Міністерства освіти і науки України від 24.09.2015 року № 969 «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016», відповідно до Положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.08.1995 року № 638, листа Міністерства освіти і науки України від 11.11.2015 року № 1/9-540 «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2016» у таких номінаціях: «Англійська мова», «Захист Вітчизни», «Історія», «Математика».
У І (районному) турі Конкурсу беруть участь усі бажаючі вчителі – громадяни України, педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів за основним місцем роботи.
 Матеріали учасника І (районного) туру в кожній із номінацій надсилаються у паперовому вигляді адміністрацією закладу на адресу відділу освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації до 11 грудня 2015 року для участі у І (районному) турі Конкурсу.

Продовження додатка 1
Конкурсні випробування І (районного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016»
Відбірковий етап
Цей етап проводиться 10 грудня 2015 року на базі Яворівської гімназії ім.О Маковея в  очній формі.
У рамках етапу проводяться та оцінюються такі випробування:
-       Інтернет-ресурс учителя;
-       тестування з фахової майстерності (передбачає питання з фаху, психології, педагогіки та ускладнене завдання відповідно до навчального предмета);
-       майстер-клас.
Конкурсне випробування «Інтернет-ресурс учителя»
Орієнтовні критерії оцінювання Інтернет-ресурсу
Критерії оцінювання конкурсного випробування «Інтернет-ресурс учителя»
Критерії оцінюванняПоказники
АктуальністьНаявність повідомлень з актуальних проблем системи освіти, педагогіки
Наявність інформації про сучасні освітні нововведення
Рейтинг (кількість відвідувань)
ЗмістовністьСтиль й грамотність повідомлень
Оригінальність повідомлень
ТехнологічністьДизайн
Мультимедійність (комбінування різних форм представлення інформації: текст, відео, звукова тощо)
СоціальністьКультура мережевого спілкування (дотримання мережевого етикету в змісті повідомлень і відповідей на запитання)
Підтримання зворотного зв’язку (відповіді на запитання, зауваження, пропозиції інших користувачів)
Позитивні оцінки контенту іншими користувачами
ЗначимістьНавчальна, наукова, методична цінність повідомлень для учасників навчального процесу (учнів, батьків, учителів)
Наявність власних інноваційних розробок учителя
Продовження додатка 1
Частота розміщення/оновлення матеріалів (за датою розміщення)
Конкурсне випробування «Майстер-клас»
(оцінюється фаховим журі очно)
У процесі проведення майстер-класу конкурсанти через організацію суб’єкт-суб’єктної взаємодії ознайомлюють присутніх з власним педагогічним досвідом, адаптованими технологіями навчання та авторськими напрацюваннями через призму методичної проблеми.
Тривалість конкурсного випробування – від 15 до 20 хвилин на одного конкурсанта.
Критерії оцінювання майстер-класу
1. Актуальність теми й змісту.
2. Оригінальність проведення майстер-класу (форма, методи, технічні засоби).
3. Методична доцільність і цінність (можливість набуття учасниками нового методичного досвіду).
4. Успішне застосування у ході майстер-класу власних інноваційних освітніх розробок.
5. Застосування методів активізації аудиторії, інтерактивних методів.
6. Доцільне та різноманітне застосування мультимедійних засобів.
7. Професійне спілкування (комунікація, взаємодія, взаєморозуміння) з аудиторією.
8. Ерудованість.
9. Педагогічний такт.
10. Дотримання часового регламенту.

Вказаний етап проводиться 16-17 грудня 2015 року на базі загальноосвітніх навчальних закладів району в очній формі.
У рамках етапу проводяться та оцінюються такі випробування:
-       Самопрезентація;
-       Володіння ІКТ;

Конкурсне випробування «Самопрезентація»
(не оцінюється фаховим журі)
Самопредставлення учасником, у якому конкурсант у довільній формі представляє власний досвід роботи. Дане конкурсне випробування має на меті сформувати враження та ознайомити з унікальністю особистості вчителя, визначити лідерські якості та креативність конкурсанта.
Тривалість конкурсного випробування – до 10 хвилин на одного конкурсанта.
Конкурсне випробування «Володіння ІКТ»
(оцінюється фаховим журі очно)
Володіння ІКТ (тривалість – 10 хв., передбачає розміщення інформації про перебіг конкурсу на власному Інтернет-ресурсі конкурсанта)
Критерії оцінювання рівня володіння ІКТ
1. Чітке виконання поставленого завдання.
2. Дотримання часового регламенту.
Конкурсне випробування «Урок»
Урок проводиться на базі одного із загальноосвітніх навчальних закладів району, запропонованому організаторами Конкурсу. Теми конкурсних уроків обираються з усієї чинної навчальної програми шляхом відкритого жеребкування або готуються головою журі відповідно до програми та розподіляються шляхом відкритого жеребкування. Урок має бути ілюстрацією досвіду роботи вчителя, його творчого підходу до розкриття методичної проблеми та здатності продукувати нові.
Критерії оцінювання конкурсного випробування «Урок»
Критерії оцінюванняПоказники
Фахова
компетентність
Ґрунтовні педагогічні та дидактичні знання
Науковість викладення навчального матеріалу
Доступність викладення навчального матеріалу
Використання інноваційних педагогічних технологій (інформаційно-комунікаційних тощо)
Застосування власних інноваційних розробок
Методична компетентністьВільне володіння навчальним матеріалом
Активізація пізнавального інтересу учнів
Організація самостійної діяльності учнів на уроці
Об’єктивне оцінювання навчальних досягнень
Досягнення мети й завдань уроку
Психолого-педагогічна компетентністьУправління навчально-пізнавальною діяльністю учнів
Використання психологічних навичок і прийомів
Індивідуальний підхід до учнів
Вміння розподіляти увагу (свою й учнів)
Розуміння емоційного стану учнів
Особистісні якостіВисока культура мовлення і комунікабельність
Емпатійність та доброзичливість
Рефлексивність
Креативність
Ерудиція
Оцінювання завдань на кожному етапі І (районного) туру Конкурсу здійснюється відповідно до орієнтовних критеріїв, що встановлені оргкомітетом Конкурсу. Члени фахових журі на кожному етапі Конкурсу оцінюють роботу конкурсантів за визначеною бальною системою з урахуванням специфіки навчального предмета. Бали, набрані на відбірковому етапі Конкурсу, анулюються.
Рейтингові листи відбіркового та очного етапів підписуються головою, секретарем та всіма присутніми членами фахового журі Конкурсу.
Результати  Конкурсу у відповідній номінації оформляються протоколами з додатком, який містить зведену відомість кожного конкурсного випробування, що підписують голова та секретар фахового журі.
За загальною кількістю балів конкурсних випробувань очного етапу членами фахового журі у кожній номінації визначається переможець.
Підсумок відбіркового та очного етапів Конкурсу є колегіальним рішенням фахових журі і перегляду не підлягає. У разі виникнення конфліктних та суперечливих питань щодо результатів оцінювання конкурсних випробувань роз’яснення учасникам надає голова журі.
Оголошення переможців та лауреатів Конкурсу проводиться урочисто, за участю педагогічної громадськості та висвітлюється в засобах масової інформації.
Перелік та Зразки матеріалів
учасника першого (районного) туру
Перелік матеріалів
№ з/пНазва документаВиконавецьФормат документу
1.Особиста заява на ім’я голови обласного оргкомітету про участь у обласному турі всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016» (написана власноруч)КонкурсантПаперовий
2.Висновок шкільного  методичного об’єднання про педагогічну та методичну діяльність конкурсанта, обсяг – до 2 сторінок (підписаний головою шкільного методичного об’єднання та керівником закладуГолова ШМО, керівник закладу.Паперовий
3.Анкета учасника І (районного) туру  всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016»КонкурсантПаперовий
4.Інформаційна картка учасника  І (районного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016»КонкурсантЕлектронний
5.Портретне фотоКонкурсантЕлектронний


АНКЕТА
учасника І (районного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016»
Прізвище, ім’я, по батьковіРезолюта Ірина Романівна
Дата народження28 лютого 1988
Домашня адреса з поштовим індексомЛьвівська обл.,
Яворівський р-н.,
С. Чернилява
81030
Мобільний телефон0988602611
Електронна пошта
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломомДрогобицький державний педагогічний університет ім. І Франка
інститут фізики математики та інформатики
педагогіка і методика середньої освіти. Математика та основи економіки.
Стаж роботи:                                      загальний6 років
Педагогічний6 років
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту), телефон з кодом, електронна адресаЯворівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 
ПосадаВчитель математики
Кваліфікаційна категорія2 кваліфікаційна категорія
Звання-
Класи, в яких викладаєте5-11 клас
Посилання на власний Інтернет-ресурсtvorc.blogspot.com
Педагогічне кредо


Немає коментарів:

Дописати коментар